Neler yeni

Boss Sekmeme Sistemi

Arya Stark

Moderatör
Moderatör
Katılım
26 Eki 2019
Mesajlar
81
Beğeniler
0
#1

Boss sekmeme sisteminin v2 halidir.
Ranka göre algılar.

Client Src

GameLib/ActorInstanceBattle.cpp açın

Kod:

#include "../milesLib/SoundManager.h"
Altına Ekleyin
Kod:

#include "../UserInterface/PythonNonPlayer.h"



Aratın

Kod:

bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum)
Altına Ekleyin

Kod:

const CPythonNonPlayer::TMobTable * pMobTable = CPythonNonPlayer::Instance().GetTable(vnum);
int rank = 0;
if (pMobTable)
rank = pMobTable->bRank;
if (rank == 5)
return true;



UserInterface/PythonNonPlayer.h açın

Aratın
Kod:

typedef struct SMobTable
Altındaki

Kod:

char szName
char szLocaleName

Bunlarla Değiştirin;

Kod:

char szName[24+1];
char szLocaleName[24+1];